Werra, Werra, Werra - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wilma Andres - WaarBenJij.nu Werra, Werra, Werra - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Wilma Andres - WaarBenJij.nu

Werra, Werra, Werra

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

10 Juli 2012 | Duitsland, Berlijn

We fietsen al dagen langs de rivier Werra. Het lijkt de Dinkel wel: die kom je ook overal tegen. Maar de Werra is veel breder. Ik snap niet, dat we deze rivier op school niet hebben geleerd. Zij is er groot genoeg voor. De omgeving is hier prachtig, maar dat had ik al vermeld. Het weer was gisteren aardig, behalve 70 km fietsen met tegenwind: dan gaat het niet hard.

Vandaag viel het mee, ook niet teveel klimmen.

Lorenz moest gisteren nog wel met de pleisterspray eerste hulp verlenen bij een nl-vrouw, die bij een bruggetje lelijk was gevallen. Glip in de kin en andere kleine wonden. Ze moest echt naar een dokter om te hechten. Dat was zeker nog 12 km fietsen. We hebben ze veel sterkte gewenst op hun weg naar Praag.

We komen veel volgepakte fietsen tegen op deze route. Soms is het leuk om een praatje te maken. Het gaat dan over routes en fietsen en navigatie.

We zijn weer helemaal blij als we een internetverbinding kunnen maken in een hotel. Even weer iets van ons laten horen. We vinden het ook altijd een verrassing als er een commentaar van jullie te lezen is. Dank al vast daarvoor. Hebben we toch een beetje contact.

Tot een volgende keer.