Val - Reisverslag uit Bayreuth, Duitsland van Wilma Andres - WaarBenJij.nu Val - Reisverslag uit Bayreuth, Duitsland van Wilma Andres - WaarBenJij.nu

Val

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

15 Juli 2012 | Duitsland, Bayreuth

Het is ons al vaker gebeurd: vrijdag de dertiende. Vrijdag fietsten we al vroeg van ons hotel in Bayreuth omdat het een lange dag zou zijn en voorspelling: de hele dag regen, de van bestemming was bijna bereikt en toen gebeurde het.... Wilma wilde een bocht maken, slipte en ging keihard een sloot in. Veel gedoe en het resultaat is dat ze nu in het ziekenhuis ligt en Amberg. Woensdag operatie aan de op 3 plaatsen gebroken kaak en zes(6) tanden er uit!! Wanneer we terug zijn is nu nog niet zeker, we hopen komend weekend.Amberg is een kleine stad met weinig te doen, vooral vandaag.
Lorenz

• 15 Juli 2012 - 14:31

Jan Miedema:

Beste wilma en lorenz, wat een verschrikkelijk bericht, het zit jullie ook niet mee. Alles zo goed voorbereid en dan zo'n moment van wellicht onachtzaamheid of doodgewone pech. Ik ga morgen naar Berlijn en Polen en ben 27 juli terug. Als ik daarna wat kan doen laat dan van je horen. Ophalen met fietsdrager behoort o.a. tot de mogelijkheden. Bel maar als 0651.031766. Heel veel sterkte wilma en lorenz, ik zal duimen.

• 15 Juli 2012 - 17:39

Clazien En Henk .:

Beste Wilma en Lorenz,
    Net vandaag hadden wij na ons Belgisch tripje jullie eens willen antwoorden na de nodige verslagen van jullie fietstocht gelezen te hebben. Maar nu is dat niet meer aan de orde.
    Vreselijk om te lezen wat er met Wilma is gebeurd. Het wil jullie ook niet meezitten.Wilma zal vast veel pijn hebben gehad. Hopelijk is ze in goede handen en dan nu maar wachten op de operatie a.s. woensdag.Wij willen graag op de hoogte gehouden worden en zodra jullie thuis zijn, zoeken we Wilma op.
    Heel veel sterkte jullie beiden en hartelijke groeten van Henk en Clazien.

• 15 Juli 2012 - 18:17

Harry:

Beste Lorenz en vooral Wilma,

Wat lees ik nu toch weer!
    Man, is dat schrikken.
    Heel verdrietig en vervelend.
    Ik heb net Bert en Mieke op de hoogte gebracht.
    Wilma en Hans zijn foetsie, op/met vacantie.
    Ik hoop dat jouw Wilma weer gauw naar huis mag (en jij dan dus natuurlijk ook)
    Ik had nog wel gezegd VAYA CON DIOS! , maar dat heeft ook niet veel uitgehaald. Alhoewel Wilma het goed heeft overleefd.
    Dus dan toch nog maar een keer :
    VCD en kom aub gauw terug. Ik ga a.s. dinsdag weer voor enige dagen naar Weimar en begin volgende week naar Mallorca.

Groeten en veel sterkte,

Harry

• 16 Juli 2012 - 06:14

Esther:

Nee! Wat verschrikkelijk, en oh, je tanden eruit, da's nog wel het ergste... Die fietskilometers komen vast wel weer goed, maar ik hoop dat je zelf weer helemaal opknapt met je gezicht. Wat een deceptie, al die voorbereidingen, plannen van de tocht, de overnachtingen... je hele vakantie... net 8 dagen op pad!
    We leven met jullie mee! Wilma, heel veel sterkte met de operatie en de reis terug, het herstel en Lorenz, ik wens je ook succes met al het regelen er omheen en we'll keep in touch.. Een dikke knuffel voor jullie allebei!

• 16 Juli 2012 - 09:06

Anneke:

Ik wilde net gaan lezen hoe het met jullie fietstocht staat en lees dan tot mijn schrik dat ook deze fietstocht niet tot een goed einde komt. Er rust geen geluk op jullie fietstochten. Is de conditie goed, dan weer zoiets.
    Ik hoop dat de operatie gelukt is en wie weet liggen er nog meer operaties in het verschiet. We hopen dat alles in orde komt en wensen je veel sterkte!
    Hartelijke groeten van Björne en Anneke.

• 16 Juli 2012 - 12:58

Peter Weevers:

Wilma en Lorenz,
    Wat een domme pech.Een ongeluk zit in een klein hoekje (zelf op vrijdag de 13e). Wat jammer, maar Wlma jij bent er het ergste aan toe. Het is te hopen dat alles weer in het reine komt. Het is niet niks wat jou is overkomen. Je hebt gelukkig de onontbeerlijke steun van Lorenz. Hij zal niet weten wat hem overkomen is.
    Eergisteren had ik nog op jullie site gekeken en alles liep op rolletjes en dan dit.
    Ik heb het maar voorzichtig tegen Hannie verteld (zij kan hier echt niet tegen). Schrok zich ook wezenloos.
    Wilma veel sterkte de komende dagen en hopelijk zal alles recht komme (dit is Twents!). En Lorenz: hou je taai!
    Hou ons op de hoogte ...
    Groeten (ook van Hannie),
    Peter

• 16 Juli 2012 - 17:32

Loet En Giny:

Beste Wilma en Lorenz,
    We zijn erg geschrokken van het bericht, dat Wilma in het ziekenhuis ligt.Sneu einde aan wat een mooie reis had moeten worden.Veel sterkte gewenst, we denken aan jullie.
    Lieve groetjes,
    loet en Giny

• 16 Juli 2012 - 18:01

Hannie Weevers:

och, och Wilma,
    niets is onmogelijk, maar dit had je niet kunnen bedenken. Toch is het gebeurd! Ik weet je bent een taaie ..... maar je hebt het nu letterlijk en figuurlijk wel even voor je kiezen gekregen ... en daar lig je nu in het ziekenhuis te koekeloeren ...wachtend op de operatie i.p.v. dat heerlijke gevoel van elke dag fietsvakantie, waar jullie alle twee zo naar toe geleefd hebben. Ik ga heel veel aan je denken en duimen woensdag. Ik ga ervan uit dat alles naar wens gaat verlopen, zonder te veel nare gevolgen en pijn. Hopelijk ben je gauw weer thuis, zodat de herstelperiode snel kan beginnen en goed gaat verlopen.
    Tot zolang heel veel sterkte en Lorenz natuurlijk ook.
    Lieve, meelevende groeten,
    Hannie

• 16 Juli 2012 - 19:23

Henk En Diny VanAnde:

Wilma en Lorenz,

Was even een beetje aan het rondneuzen op internet omdat het buiten toch maar regende. Even kijken hoe Wilma en Andres vorderen met hun fietstocht.
    Het is wel even schrikken voor ons.
    Alles goed gepland en nu dit.
    We wensen Wilma veel sterkte toe met de operatie en een spoedig herstel.
    Lorenz ook veel sterkte uiteraard. Hou ons op de hoogte.

Diny en Henk van Andel

• 17 Juli 2012 - 18:23

Gute Besserung:

Liebe Wilma,

es tut mir leid, dass wir uns im Krankenhaus kennenlernen mussten. Trotzdem bin ich froh, dass wir ein Zimmer und auch das Essen teilen können. :-)) Ohne Dich wäre es sehr langweilig. Alles Liebe für Euch!

Herzlicher Gruß
    Sheila

• 17 Juli 2012 - 19:05

Marlien:

Lieve mensen,
    Al een paar dagen loop ik rond met "verdorie (en nog wel erger) hoe is dit nu toch weer mogelijk", het is toch niet waar. Alles ging zo voorspoedig en ik was aan het rondbazuinen wat m'n vrienden aan het ondernemen waren en stiekem denken kon ik het maar. Ik heb pas een film gezien, half gezien want op kritieke momenten dook ik onder de stoel, waar 3 ernstige ongelukken gebeurden, geamputeerde benen bij een orka dresseuse, rondvliegende kiezen bij een vechtsport en een jongen die in het ijs verdween. Het kan altijd nog erger, toch ben ik nu het meest met Wilma begaan. Gelukkig heb je Lorenz om voor je te zorgen, vandaag zag ik een van mijn buurtbus passagiers in een heel andere buurt, verdwaald ? Raampje naar beneden, nee hij had z'n arm gebroken en moest tijdelijk in de Volkaert wonen, verzorgingshuis, met Lorenz ben je beter af. Hier gaat ook niet alles op rolletjes want m'n schilderweek in de Morvan gaat niet door vanwege 'n afzegging, enorm balen, i.p daarvan maar eens lekker eten, o god dat kun jij natuurlijk ook niet.
    Lieve mensen, veel sterkte.
    Hartelijke groeten, Marlien
    ook namens JW
    ps de film heet "de rouille et d'os

• 17 Juli 2012 - 19:55

Annie De Snoo:

Hoi Wilma ik heb begrepen dat je morgen geopereerd gaat worden, daarom willen wij jou nu heel veel sterkte wensen voor de dag van morgen, toi, toi, toi enne.......heb vertrouwen, alles komt goed hoor! We leven met je mee, groetjes, Kees en Annie de Snoo

• 18 Juli 2012 - 12:16

John En Ria:

Beste Wilma en Lorenz,
    Via Manon en Ingmar hebben wij het vervelende bericht over vooral Wilma gehoord. Het is een groot contrast om eerst heel gezellig met jullie, kinderen enz. een fantastische middag in Enschede door te brengen en nu langs deze weg jullie veel sterkte met dit ongeval te moeten toewensen. Van de fietstocht hadden Jullie je veel voorgesteld en dan zo abrupt einde van deze trip. Wij hopen en gaan daar zeker ook vanuit dat Wilma weer goed zal herstellen van dit toch zware ongeval. Veel sterkte met het verdere genezings- proces van Wilma. Via Manon blijven we steeds op de hoogte van het verloop van een en ander.
    Nogmaals veel sterkte.
    John en Ria Kuijten.