Een eigen route - Reisverslag uit Carcassonne, Frankrijk van Wilma Andres - WaarBenJij.nu Een eigen route - Reisverslag uit Carcassonne, Frankrijk van Wilma Andres - WaarBenJij.nu

Een eigen route

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

21 Mei 2011 | Frankrijk, Carcassonne

Wat een gehobbel was dat vandaag! De boomwortels leken wel uit het "fietspad" te groeien. Uiteindelijk hadden we daar zo schoon genoeg van, dat we voor de laatste 15 km met een omweg over een verharde route naar ons hotel zijn gereden.
We zijn weer 110 km verder.

Bedankt voor jullie leuke berichtjes onder ons reisverslag. Ze toveren altijd een blijde glimlach op ons gezicht, dat vaak nog een rode uitstraling heeft van de inspanning van die dag.

Verder is nog te melden, dat het hier nog steeds droog is, de zon in alle hevigheid brandt als het na twee uur is en dat de zonnebrandfabrikant een goeie aan ons heeft.

Hopelijk hebben we morgen weer Wifi, want we beginnen er fan van te worden. Je kunt er alleen geen foto's mee uploaden, maar laten we niet te verwend doen.

• 21 Mei 2011 - 21:27

Annet:

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen,hier zijn we druk met veulentjes, jonge ooievaars kijken etc.
    fiets ze en geniet vooral ook al zal het wel eens zwaar zijn.
    Liefs Annet.

• 21 Mei 2011 - 22:30

Lorenz:

Hallo pa en ma,

Wat fijn om te lezen dat het goed gaat. Ben vandaag thuis gekomen van vliegen en zat toch wel een beetje in spanning of de heenreis en de eerste dagen goed waren gegaan. Mooi om de goede berichtgeving te lezen. Hier in Ned. ook lekker weer. Vandaag was t warm en het begin van de aankomende week wordt waarschijnlijk ook mooi.
    Geniet morgen van de tocht en heel veel succes! We volgen jullie op de voet, liefs Lorenz en Evelien.

• 22 Mei 2011 - 08:02

Jos En Marianne:

Fijn dat het het jullie zo voor de spaken gaat en dat het kontje van het blondje de 'strijd' nog steeds goed doorstaat.

Lieve groet'n.

• 22 Mei 2011 - 09:20

Manon En Ingmar:

Jullie gaan als een speer, alweer in Carcassonne...! Blij te lezen dat het allemaal goed met jullie gaat! Gisteren ook gefietst (op mn nieuwe fiets!) maar dit doen we jullie niet na. Goede reis weer vandaag!

• 22 Mei 2011 - 13:27

Helma:

Hallo Wilma en Lorenz,
    Fijn te lezen dat jullie reis goed verloopt en dat het droog is!
    Geniet van jullie reis en na afloop horen we alle verhalen!
    Groetjes van Wim en Helma