Mooi weer - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Wilma Andres - WaarBenJij.nu Mooi weer - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Wilma Andres - WaarBenJij.nu

Mooi weer

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

20 Augustus 2010 | Frankrijk, Châlons-en-Champagne

Vandaag en gisteren hebben ze prachtig fietsweer gehad. Zo mooi, dat we met 30 graden blij waren dat we een korte dag van 75 km hadden vandaag.
Gisteren is het ons erg tegengevallen. We reden een dik eind de verkeerde richting op met klimmetjes van 13%. In plaats van 80 km moesten we 120 km afleggen naar het hotel in Varennes en Sargonne. We waren zo moe dat we om half negen reeds in bed lagen.
Vandaag dus een mooie korte dag. Om half twee waren we bij het hotel en om half drie zaten we op het terras.
Zulke dagen zijn gewoon leuk.

Morgen nog een redelijk lange dag naar Troye en dan doen we het weer rustiger aan. We zorgen ervoor dat we dan om half acht aan het fietsen zijn, want de middagen zijn erg warm.

In totaal hebben we nou ruim 600 km gefietst en we houden het gezond!!

• 20 Augustus 2010 - 14:13

Charles Aerssens:

Geweldig dat jullie al in La Douce France zijn gearriveerd. Troyes moet je bekend zijn van de wandelweken van “Via-Via”. Maar dat is al weer even geleden. Met Vezelay zullen jullie wel wat meer hebben! Komende woensdag is de harde kern van “Via-Via”, te weten Keter en Charles, voornemens de laatste 2 etappes van het Grenslandpad in Zeeuws Vlaanderen te gaan wandelen. Dan is het hele traject gelopen. We hopen op goed weer.

Groetjes

Kitty en Charles

• 20 Augustus 2010 - 19:52

Marleen En Ben:

Nou, jullie doen het goed zo te lezen! Super dat het allemaal zo loopt. Dinsdag was inderdaad heel nat, maar petje af dat jullie toen toch gefietst hebben. Wij hebben gewacht tot donderdag om 150 km in Limburg te fietsen. Net als jullie dus een lange tocht achter de boeg en ook helemaal stuk aan het einde, maar dat geeft wel een goed gevoel.
    Succes verder. Wij doen het weer rustig aan en zullen wel aan jullie denken.
    Groet uit Leusden.

• 22 Augustus 2010 - 09:50

Annet Bosgoed:

Wat leuk om jullie zo te volgen,
    Nog vele kilometers voor de boeg, hopelijk zonder problemen. Ik vond mijn wandeling in de Kroondomeinen van 17 km al lang genoeg....
    Een goede reis verder....
    Groeten Annet.

• 22 Augustus 2010 - 19:33

Peter Weevers:

Allemaal heel herkenbaar. Vooral de verkeerde route nemen. Ben blij dat ik nu eens niet de schuld kan krijgen. Maar ik begrijp: het gaat voorspoedig. Wel erg warm, maar .. Lorenz kan daar wel tegen (indien hij genoeg zweet).
    Succes met het vervolg.
    Hou je taai.