Gepakt en gezakt - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Wilma Andres - WaarBenJij.nu Gepakt en gezakt - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Wilma Andres - WaarBenJij.nu

Gepakt en gezakt

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

14 Augustus 2010 | Nederland, Enschede

De tassen zijn gepakt en de regenkleding ligt bovenop, want die zullen we nodig hebben. Nog even de routevolgorde maken voor de gps.
Lorenz jr heeft ons geholpen met de routes in de gps. Die werden telkens overschreven door een volgende geladen route, zodat we slechts één route konden laden i.p.v. drie.
Vanmorgen de gps-shop in Rijssen om hulp gevraagd. Met een uitleg via de mail en de hulp van Lorenz jr hebben we het probleem verholpen.
We zijn weer helemaal blij, want anders moeten we de route vanuit het boekje lezen en dat is een groot oponthoud.
Vanavond vroeg naar bed en morgen vroeg op. Nog één nachtje slapen..

• 15 Augustus 2010 - 16:59

Sylvia En Evelien:

We zijn al jullie berichtjes aan het lezen tot deze zover. We hopen dat jullie de eerste dag droog zijn doorgekomen, heel veel succes! en we houden jullie verhalen bij via de site, ook succes van Kees, Annie, Lorenz en Erwin. Groetjes!

• 15 Augustus 2010 - 20:12

Manon En Ingmar:

We hopen dat jullie eerste etappe goed is verlopen, dat het meeviel met de regen en jullie de wind in de rug hadden! De kop is er dan nu echt af! Heel veel succes morgen en vooral straks in de Ardennen!! We volgen jullie via de site

• 16 Augustus 2010 - 10:34

Jos En Marianne:

Is de eerste dag goed gelukt? Hier was het voornamelijk droog dus wij hopen dat Maria jullie ook goedgezind was. Wij kijken uit naar de 1e update.

Good gaen. Jos en Marainne

• 17 Augustus 2010 - 09:23

Jack En Joke:

Zijn jullie de eerste dag droog door gekomen?
    Veel succes en groetjes!

• 17 Augustus 2010 - 12:38

Raymond En Chantal:

Heel veel succes beide. Veel wind mee en hoop dat jullie lekker fietsweer hebben(zal de eerste paar dagen waarschijnlijk niet zo zijn)

Groeten,

Chantal en Raymond

• 19 Augustus 2010 - 14:55

Henk En Clazien:

Op 15 augustus hebben wij de beloofde kaars opgestoken in de kerk. Pastor Jan Koststee was voor het eerst weer in functie en hij had het over Kevelaar en Lourdes e.d. Wist hij dat jullie onderweg zijn?
    De regen die jullie en wij in Enschede hebben gehad is voorlopig wel genoeg. Er komt nu weer droger weer, hopelijk voor jullie ook.
    Alle reisverslagen tot nu toe en foto's geven een leuk overzicht. De moeite waard om te lezen.
    Wilma nog bedankt voor je mooie fotokaart.
    Het gaat jullie goed en zet hem op. Henk en Clazien.